Een plaatsing die na een paar weken toch niet succesvol bleek te zijn. Een vervelende situatie waarbij je het risico loopt dat je zowel bij de werkgever als de cliënt verder van huis bent dan voor de plaatsing. In deze training geven we je inzichten mee, zoals de succesfactoren voor duurzame plaatsing voor zowel cliënt als werkgever.
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor accountmanagers en klantmanagers.
Werk/denkniveau: MBO+/HBO.
Minimaal 3 jaar werkervaring.
Resultaat
Na deze training weet je:
Succesfactoren én afbreukrisico’s voor duurzame plaatsing.
Verbindende factoren tussen prioriteiten van werkgevers en cliënten.
Jouw mogelijkheden om duurzame plaatsing te borgen.
Na deze training kun je:
Succesfactoren én afbreukrisico’s signaleren.
Verwachtingen managen van werkgever en cliënt.
Werkgever en cliënt ondersteunen in duurzame plaatsing.
Programma
Programma
In deze training gaan we aan de slag met het signaleren van succesfactoren én afbreukrisico’s voor een duurzame plaatsing. We kijken vanuit de perspectieven van de werkgever en de cliënt. En hoe je de verwachtingen van beide kunt managen.
We geven antwoorden op de volgende vragen:
Wat kun je doen om de succesfactoren sterk in te zetten en de afbreukrisico’s te voorkomen?
Hoe kun je de werkgever en de cliënt optimaal ondersteunen?
De training bestaat uit een combinatie van theorie, videoanalyses, discussies, oefeningen, bespreken van praktijksituaties en rollenspellen. In de training bespreken we wetenschappelijke gedragsmodellen die we vervolgens vertalen naar de praktijk. Je oefent met technieken en veel voorkomende valkuilen en lastige situaties.
Tijdsinvestering
2 dagdelen los van elkaar in 3 tot 4 weken.
Certificering
Alle deelnemers krijgen een certificaat.
Plaats & data
Data
Dagdeel 1: 9 juni van 13.00 tot 16.30
Dagdeel 2: 30 juni van 09.00 tot 12.30
Deelnemers
Minimaal 6, maximaal 12 deelnemers
Locatie
Midden van het land of online als dit door COVID-19 niet mogelijk is. We hanteren hierbij de richtlijnen van het RIVM.
Dit programma kan ook incompany worden aangeboden.
Kosten
De kosten bedragen € 1.000,- exclusief 21% BTW.
Dit bedrag is inclusief intake, reader, trainingsmaterialen, fotoverslag, locatie, koffie/thee/versnaperingen, uitgebreide lunch, een certificaat en een jaar lang toegang tot de digitale portal.